måndag 6 augusti 2007

Det är 100 grader varmt ute. I Farenheit.
Jag smälter och snart måste nog nån hälla mig i en pepparkaksliknande form och stoppa in mig i kylen innen jag avdunstar.

Det är, med andra ord, väldigt varmt därute.

Och chefen tycker inte om mig. tror jag. hon har ett sätt att låta en veta utan att veta. och om jag hade haft fast anställning skulle jag nog inte bry mig, men eftersom jag inte vill tillbaka till slavfabriken är jag snäll och försöker hålla mig undan så mycket jag kan. Ingen gillar att känna sig som en myra, men det är det man gör när hon är arg. urgh...

sitter för tillfället och lyssnar på trallvänlig musik à la I'm from Barcelona, dricker blåbärssoppa (man kan inte säga äter, äter gör man när man tuggar, eller hur?) och slappar i den ljuvligt svala lägenheten.

För er som undrar hur det gick i lördags kan jag bara säga att jag kom aldrig ut. De fyra små gummorna och jag rökte vattenpipa hela kvällen. helskönt. mysigt värre. oh yeah.

Inga kommentarer: