tisdag 7 augusti 2007

Mmmm....

Nu är det bestämt. Idag är början på ett nytt förhållande. Det känns lite pirrigt så här i början, innan man riktigt vet vart man har varandra.
Men varje gång jag ser honom kan jag inte låta bli att smälta, och det är inte på grund av värmen.

->Han har såååå ljuvligt hår, som också är ganska långt. Man vill bara sitta och peta i det hela tiden.

->Han rör sig som en gud.

->Han har samma namn som våran underbare prins. *spinner som en katt* Mjau.

->Han är så där mystisk. Man kommer honom inte så lätt in på livet. Pratar inte mycket.

Han är helt enkelt underbar. Han kommer om en timme, vi ska spendera 5 nätter tillsammans. jag tror jag är kär.


Nämnde jag förresten att han har fyra tassar, svans och hans enda sätt att kommunicera är att säga mjau?

Inga kommentarer: